Az oldal 2002 februárjában indult a Mountainbike Review (mtbr.com) hazai megvalósításaként, ahol kezdetben főleg a forum.index.hu Kerékpos Topik 2.0 olvasóközössége osztotta meg véleményeit. A website kezdeti célja az volt, hogy lehetőséget adjon a kerékpárosoknak arra, hogy kerékpáros termékekkel kapcsolatos tapasztalataikat megoszthassák egymással.
 
Mérföldkövek:
- 
    
2004-ben megjelent az első banner hirdetés
 - 
    
2008 áprilisban új designt kapott az oldalt és saját fotót lehetett csatolni a véleményhez
 - 
    
2008 májusban indult a Bikemag Apró konkurensekúént a használt kerékpár
aloldal a TestBike Bolhapiac - 
    
2008-ban indult az első nyereményjáték az oldalon, ahol összesen 60 000 Ft
kiskerárú tárgynyereményt sorsoltak ki - 
    
2009 nyarán elindultak az első közösségi szolgáltatások: saját kerékpár
megadása, avatar kép feltöltés, profil oldal, kommentelés, aktivitások
kijelzése és a Magyarországon egyedüli csak kerékpáros fotómegosztó aloldal a
TestBike Fotó - 
    
2009-ben 3 nyereményjáték is indult az oldalon összesen 400 000 Ft
kiskerárú tárgynyereménnyel - 
    
2010-ben indult a kerékpáros kiskereskedők számára kínált nagyon pontosan
targetált Vevőfotó hirdetési szolgáltatás, amelyet Budapest legnagyobb
kerékpárboltjai vettek igénybe - 
    
2010 áprilisában lett először Magyarország leglátogatottabb kerékpáros
portálja a TestBike (egyedi látogatók, forrás: gemius) - 
    
2010 decemberében az aktív hirdetések számának alapján Magyarország
legnagyobb csak kerékpáros apróhirdető oldala a TestBike Bolhapiac - 
    
2011 januárjában indult a teljesen újraírt új véleményoldal, amely modern
webshop meggyőzési és kiválasztási technikákkal segítik a kerékpáros
vásárlókat a helyes döntés meghozásában - 
    
2011 januárban indult új aloldalként a TestBike Fórum, ahol többek között
konkrét termékekkel kapcsolatos vásárlási vagy beállítási kérdéseket
tehetnek fel a felhasználók - 
    
2011 márciusában indult az átlagember számára a minőségi kerékpár
kiválasztásában segítséget nyújtó "Nagy kerékpár választó" - 
    
2011-ben nyereményjáték indul 1 100 000 Ft kisker árú tárgynyereménnyel
 - 
    
2011 májusban a TestBike-on megosztott nyíregyházi kerékpárút botrány
képei bejárták az országot (megjelenések: index.hu nyitólap, RTL Klub
hiradó, Blikk nyomtatott újság, stb.) - 
    
2012 márciusában indult az oldal kerékpárbolt keresője, ahol a felhasználó az irányítószám megadása után kaphatja meg a hozzá legközelebbi kerékpárboltokat távolság szerint sorba rendezve.
 - 
    
2012 április több napján is többen látogatták a TestBike-ot, mint a három legnagyobb online kerékpáros média konkurensét együttvéve (egyedi látogatók, forrás: gemius)
 

